Betul7 Ben yavrumun hareketlerini hiç hissetmiyorum ya . İnşallah bir sorun yoktur cuma kontrolüm var.
Ginger_ Betul7 canım 22 hatta 24. Haftaya kadar normalmiş yakında hissedersin merak etme minik damar atması gibi oluyor 🌸😘
Mucize_mom2 Betul7 bende ilk 16+4 te hissettim iki gün çok hareketliydi sonra birden değişti şuan 17+4 üm hiç hissetmiyorum inşallah iyidir bebeklerimiz sürekli hasteneye gidesim var.
Betul7 Sağolun kızlar . Herkeste okuyorum toplanma oluyormuş kanat çırpması oluyormuş ben de hiçbiri olmayınca çok korktum . Bu dönemler tehlikeli mi acaba yoksa önceden de kilolu olduğum için mi anlamıyorum
Smlaa Betul7 kilo etki ediyomus galiba benim de vardı kilom bı de ilk bebek oldu için hareket etse bile biz anlamiyo muşuz
Hamalp Betul7 bende hissetmiyorum ve 3.gebeligim. 12 kere hissettim farklı günlerde ona şükür ettim. Çok şükür. Cinsiyetiniz nedir
Betul7 Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah . Çok korkuyorum cuma belli olacak her şey inşallah hepimizin yavrusu iyidir
Smlaa Betul7 güçlü değil ama bazen hisediyorum konuşuyorum ben çok çok bazen durtuyorum hareket etsin diye cukalata yiyip bekliyorum hissetmek icin
Betul7 gizem-37 21 haftadan sonra herkes muhakkak hisseder o zamanı beklemediğin dedi. Yani benim durumumda olan kızlar kafaya hiç takmasın
tubimom Bende 19 dayım 16 dan beri net bir şekilde hissettim hatta iki kere dışardan görülecek şekilde vurdu ama iki gündür pek hareket yok sordum şu an minik oldukları için yorulabiliyorlarmis o yüzden duruyorlarmis
Duygu_oksar Betul7 benimde aynı maalesef ikinci gebeliğim olmasına rağmen hissetmiyorum 😔 15. Hafta başında bir iki kere hissettim bitti 16. Haftadayim tık yok Çarşamba günü kontrol var bakalım inşallah iyidir