haticey4 Kızlar merhaba, Bugün itibariyle 36+0 olduk, yarın da kontrolüm var, doktor sezaryen için gün verir mi sizce ?
Ebrarkubra haticey4 stres yapma artık kucağına alacagin koklayıp göğsün bastiracagin zamanın yaklaştığı için mutlu olmalısın… sakın korkma bende ilk dogumumda çok korkmuştum ama dogum anı o kadar çabuk geçiyor ki o kadar rahat oluyor bunun için mi kendime zehir etmişim bunca haftayı diyorsun kokusunu aldığın yüzünü gördüğün anda hersey silinip gidecek… Tüm eksiklerini tamamla ve rahatça hastaneye git ve bebeğini bekle 🥰🥰🥰 Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊😊
haticey4 Ebrarkubra çok güzel yazmışsın biraz da olsa ferahladım teşekkür ederim. amin inşallah rabbim hepimizin bebeğini sağ Salim kavuştursun 🥰 🙏🏻