Kızlar Günaydınnn , 23. Haftadayım serklajlıyım.
Bir kaç yerde okudum doktorlar karnımızı cok fazla uyarmamızı önermiyormus özellikle riskli gebelere.
Hatta cumle şuydu; son aşamada doğumu başlatmak için çoğunlukla karına dokunur pıt pıt vururuz rahatsız ederiz biraz bebeği.
Şimdiii sorum şu çatlak önlemek için kullangımız kremlerle yağlarla günün 3 vakti göbekler okşanıyor nerdeyse 😂 e buda mı zararlı bu da mı bebeği tetikliyor 🤷🏼♀️