Mineserra 20 gün arayla monurol toz şase kullanan oldu mu acaba tekrarlayan enfeksiyonum var sanırsam doğumumada az kaldı doktor yazdı acaba zararı olurmu
Gunesdrn Mineserra ben kullandım. Bır zararı olmadı. Zaten zararı olsa doktor vermezdi. Enfeksıyonda bende sureklı tekrarlamaya basladı. Doktorum bol su ıc dedı. Cok hassaslasıyoruz sanırım ondan oluyor. Bir de toplu yerlerde mecburen tuvalete gırmek zorunda kalıyoruz 😪