Maras46konya-00 Bebeğin cinsiyeti ne zaman belli olur siz ne zaman öğrendiniz kızlar ben şu an 9 haftalıgım ilk gebeliğim???
Ayseeeunal Maras46konya-00 canım benim de ilk gebeliğim 11+2 de doktorum %90 erkek demişti aslında emindi biliyorum da yanılma payı bıraktı kendine sgsggshs ve doğru erkek
Kubracigimm Maras46konya-00 bizim 21.haftada belli oldu. Bebekle de alakalı. Uygun pozisyonu olursa gösteriyor ama istemediği zaman göstermeyebiliyor da ☺️ kuzenimizin 9.haftada belli olmuştu. Bebeğin pozisyonu çok etkiliyor.