Nurin34 aynen öyle işte bu yüzden bende değiştirdim bu ay başkasına muayeneye gidicem bide hani öyle benim de büyük sikayetlerim yoktu acikcasi çok şükür halsizlik felan gibi şikayetim olmadı hiç belkide o yüzden bakmadı vitaminelerime sadece tek şikayetim kaburga ağırisi onun içinde magnezyim vermişti oda hiç etkisini görmedim sağlık ocağı da en son bana dedi aşı olacaksin totonoz aşısı onun için de son bir aydır arıyorum gidip aşı olmak icin ama asi yok elimizde diyorlar birkaç kişinin postunda okudum ezcaneden aşıyı alıp vurduran da War bende ne yapacağımı şaşırdım birinici aşımı da olmadım totonoz aşısı iyi diyorlar olmak istiyorum ama sağlık ocağı elimizde yok diyor