ABCD0 Hanımların acilen sezeryandan sonra sütünüz ne zaman geldi gelmesi için neler yaptınız yazabilir misiniz
havvaana ABCD0 benim 37+1 de acil sezaryene aldılar öğlende doğum oldu bebek küveze gitti akşama süt istediler makineyle sağdığım zaman gelmişti. O ilk süt kolostrum çok az geliyor zaten 10 !ml 15 ml felan onu da şırıngaya çekip bebeğe gönderiyordum. Az ama faydalı bir süt bebeğin ilk aşısı diyorlar. Bir de süt düşünürsen Allah muhafaza gelmez, aklına bile getirme süt her türlü gelecek zaten de ona bir tik at kafanda bitir Allahın izniyle gelir
Edafmo ABCD0 benim 2.gün damla damla geldi üçüncü gün anca tam olarak gelmeye başlamıştı. Hipp anne çayı, Solgar brewers yeast vitamin, hurma, ceviz, kuru incir,tahin helvası tahin pekmez kullandım hep çok gizel sit yapıyorlar