Canan_bgrck Arkadaşlar 18 haftamdayim henüz çatlama falan olmadı ama şimdiden önlem almak istiyorum kullanıp ise yaradı dediğiniz ürünler var mı yardımcı olur musunuz?
Ehpz Canan_bgrck ben seda altın’ın çatlak kremini aldım 26.haftada henüz hiç çatlağım yok bir araştırın bence
Yigitinannesi1 Canan_bgrck Haftamdayım arkonemin zeytinyağlı kuru ciltler olanını kullanıyorum hiç çatlama yok.
Sinem1925 Canan_bgrck 24+5 şuana kadar hiç kullanmadim şimdi de normal nemlendirici kullanıyorum ara sıra aklıma gelirse birde bebek yağı sürüyorum duştan sonra
elifaycan20 Hindistan cevizi yağının içine jojoba ve tatlı badem yağı damlattım gebeliğin başından beri kullanıyorum 28+6’yım şükür daha hiç çatlağım olmadı 🎀🎀
minikmucizemmmmmm elifaycan20 bende bugün Hindistan cevizi yağı alcam marka vs fark eder mi gratise bakcam. 26 haftalık olduk daha hiçbir şey kullanmadım ama kaşınmaya başladı karnım gergin duruyo çok
Canan_bgrck elifaycan20 bende aslında hindistan cevizini çok duydum da araştırıyorum kesin sonuç almak için
echeveria minikmucizemmmmmm ben hindistan cevizi yağını denedim. Hep kıyafetim yağ emdi. Artık saçıma sürüyorum
engineermom_ minikmucizemmmmmm rossmanda hem yemeklere katılabilen hem krem gibi kullanılabilen bir yağ var içeriği doğal denemek isterseniz ben de hamileliğimin başındannberi kullanıyorum 27 haftalık oldu hala çatlak yok.
elifaycan20 minikmucizemmmmmm yok canım bende gratisten aldım şu kavanozlu olanlardan ama soğukta bekletmeyin çok donuyor
minikmucizemmmmmm Canan_bgrck burda yazılanlara bakıyorum soğuk sıkım iyiymiş wefood diye marka var yorumlarıda iyi hamileler kullanıyormuş😊 en azından nemlendirir lierac falan çok pahalı 😒 damla olarak değilde krem formunda bak sende öyle kullanılabilir bence
elifaycan20 Canan_bgrck Hindistan cevizi yağının içine bir kavanoz zaten üçer damla koydum jojoba ve tatlı badem yağından karıştırdım bunu yaparken hindistan cevizi yağı sıvı kıvamda olursa daha iyi olur
elifaycan20 Zeynepayse gratisten aldım üç yağıda karıştırıp kullandım özellikşe her duştan sonra ve hamileliğimin neredeyse 1. Ayından itibaren kullanıyorum zararı ya da yan etkisini de görmedim çok alerjik bir bünyem olmasına rağmen
Zeynepayse Birden fazla ürün alıp süren oldu mu mesela aktardan doğal yağ alıp aynı zamanda eczaneden krem yada jel alıp aynı gün her ikisini ya da birer gün arayla ikisini süren oldu mu doğru bir hareket mi yoksa tek ürün üzerinden devam etmek mi doğru ?
Merveincim Zeynepayse 34. Haftama kadar tek ürün kullandım hindistancevizi yağı,35. Haftada çatlağım oldu :)
atlasinannesi_ Zeynepayse canım ben trendyoldan hipp diye bir krem aldım çok önerdiler gün içinde onu sürüp gece tatlı badem yağı sürüyorum kremim bitmek üzere olduğu için şimdi bebe yağı aldım azar azar sürmeye başladım kremden bebe yağıyla daha da nemli olmaya başladı
Beyzas00 Zeynepayse ben 3 ürün kullanıyorum. Aktardan balen in hindistan cevizi yağını aldım bide lierac ve bio oil kullanıyorum 32. Haftadayım hiç çatlağım yok
Merveincim Canan_bgrck 34.haftama kadar herşey mükemmel 😂düzenli Hindistan cevizi yağı kullandım 35.haftamda göbek çevremde ufak ufak çatlaklar başladı. Yani ne kadar dikkat etsemde oldu. Olsun onlar bana kızımdan bi hatıra :))
Medinehnm Canan_bgrck kantoron yağı ve bio oil kullandım üçüncü aydan itibaren sürmeye başlamıştım yine de catladı hemde iki gün içinde 30. Haftada çatladı umarım catlamazsın ben o fikre alıştım artık yapacak bişe yok 🥲
bskbsk123 Canan_bgrck 31.haftadayım sadece hindistan cevizi yağı ve bebe yağı kullanıyorum. Hergün düzenli olarak sürüyorum henüz bir çatlağım yok, piyasadaki uçuk fiyatlı kremlere gerek yok😂 iyice yağla nemlendir yeterli bence çünkü çatlak kuruluk kaynaklı oluyor
Naz0104 bskbsk123 genelde 32 den sonra çatlamalar oluyor ben ihtimal vermezdim çatlak oluşacağına 32 ye kadar hiçbir şey yoktu şimdi olan çatlaklara inanamıyorum. Biraz da vücut yapısı ile alâkalı bence