17papatya Kızlar son adet tarihine göre 8+2 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı doktor ultrasonda 7+3 günlük olduğunu söyledi en başında da geç döllenme olduğunu düşünmüştüm acaba onunla mi alakali yoksa kötü bisey mi acaba
unlusura 17papatya geç döllenmedir canım benimde en başından beri öyle devam ediyor şuan adete göre 25+4 ama ultrasona göre 24+4 haftalığım
Ruhsuz 17papatya hep aynı doktora mı gidiyorsunuz ,başka cihazlar olunca da değişebiliyor başıma geldi
Alifatmaoguzalp 17papatya geç döllenme bende ilk gittiğimde so adetime göre 9haftalik görünmesi gerekiyordu yedi haftalık göründü geç döllenmeden dolayı tarihler böyle olabiliyor dedi zaten bilinçli beklemistim çünkü ilk oğlumda geç döllenmeydi doktor hatta takdir etmişti beni 😊
17papatya unlusura gerçekten mi ya normal yani çok korktum bu sefer ilçede oturduğum için buradaki doktora gideyim dedim memnun kalmadım da
Ben_bir_anne_miyim Bende öyleyim sat göre 7+2 ama ultrasona göre 6+3 çok ciddi bi problem olsa doktorum uyarırdı bence. Bu arada benimki geç döllenme değil eminim
Sabina13 Ben_bir_anne_miyim merhaba…biraz eski bir post olmus ama..ben 7.2im ayni sizdeki gibi ve 6_3 gosterdi..sizde her sey normal ileriledimi?doktorum bir sorun yok ola bilir dedi onemsemedi bile ama yine de endiseliyim..ve bende gec dollenme olmadigini biliyorum..kalp atislari vardi her sey normal dediler
Ben_bir_anne_miyim Sabina13 bir problem yok her şey yolunda şu an doktorum o kadar farkın önemsiz olduğunu zamanla o farkın kapanacagini söylemişti öyle de oldu