Kızlar 11.4 günlükkten doktora gittim doktor kemık yapısına göre ilk yuksek ıhtımal kız dedi. Daha sonra bır cıkıntı gıbı bırsey gordu haydaaa erkegede benzettım dedi. Ama bacak arasına bakmadan soyledı bunları. Bende dedım kı bacak arasına baksaanız. Oda dedı kı bu ayda bacak arasında cıkıntılar olabılıyor bızı yanıltır dedı bakmadı. Sızce degısır mı cınsıyet kızmıdır?