Selam arkadaşlar 37+3üm dün akşamüstü doktorum çatı kontrolü yaptı. Muayeneden sonra biraz kahverengi lekelenme olabilir normal dedi. Dün hafif hafif lekelenmelerim oldu ama bugün baktım peçetede hala leke oluyor peçeteye baktığımda da tam rengi anlayamıyorum genelde kurumuş oluyor rengi kahve pembe arası ama çok yoğun değil akıntıyla geliyor. Yine de aklıma takıldı hala leke olması normal mi yoksa nişan falan da olabilir mi diye size sormak istedim 💐