Merhaba ben iki kere kalp durmasından dolayı kürtaj oldum bir kere de kimyasal gebelik yaşadım tedbir amaçlı kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 6+4 teyim belirtilerim tamamen kayboldu ikincisinde de hissetmiştim bunda da aynı hisleri taşıyorum moralim çok bozuk belirtilerin gitmesi tek başına kalp dueması sebebi değil elbette burada baktım bi çok kişinin belirtisi gitmiş profiline tıkladığımda sağlıkla maşallah bebeklerini kucaklarına almışlar ama ben psikoöojik olarak çok yıprandım ve gerçekten iyi değilim dertleşmek biraz moral almak istiyorum yarın doktora gideceğim benim gibi olanlar var mı tecrübelerinizi aktarabilir misiniz