Nurcangulpideci 30+5 haftalık hamileyim bazen göbek deliğime ve çevresine hareket ettiği ittirdigi için de oluyo bazen ama gece falan da diken batar gibi oluyo dönmekte bile zorlanıyorum hareket edemiyorum. Böyle olan var mı normal mi acaba niye olur ki ?
-hilos1 Nurcangulpideci bende 29+2deyim gelişimi 1 hafta önce ve aynı ağrı bende de var sanırım normal 🥹 büyüdükleri için hassasiyet oluşuyor belkide 🧸
G_Ulzeki Nurcangulpideci bebek büyüdükçe oluyor . Muhtemel iç karınız kuçuk .benimde ayne şekilde oluyor .Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin az kalmış.
Nurcangulpideci G_Ulzeki iç karnım küçük olabilir evet ilk gebelik bi de ama cok acı verici bisey 😏 Amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻
-Mystery- @Nurcangulpideci aynı durum bende de vardı merak etmeyin önemli bir sorun değil çok kafama takardım ama doğum yaptım hiç bir sıkıntı yok dert etmeyin :)