Mailimon her doktor cagirmiyordur belki bilmiyorum ki. Böyle dediğine göre normal doğum yapmışsın anlatmak istersen neden erken doğum yaptın sebebi ne?
Bende sezaryen ile 27 haftalık doğum yaptım oğlum 2 gün yaşadı kaybettik ama doktorum kesin 1 sene yasak koydu hatta mümkünse 2 sene bekleyin dedi tabi sezaryenin de etkisi var bunda.
Yani bilmiyorum senin doktorun ile iletişimin iyiyse güveniyorsan dediklerini uygula ve tabiki kendini iyi hissediyorsan hemen çocuk yapmak istiyorsan