YigitHazal inşallah sağ salim sağlıkla kucağınıza alırsınız rabbim kimseyi evlatla sınamasın bende tüp bebek ile hamile kaldım 28 şubatta transferim yapıldı 8 martta beta 40 ile öğrendik 10 martta 160 oldu 12 martta 403 14 martta 776 çıkı doktorum bu cuma muayeneye çağırdı keseyi görebileceğimizi söyledi tüp bebek olduğu için ve dondurulmuş embriyo transferi olduğu için hafta hesabı yapamıyorum o sebepten betayı sordum adet tarihime göre bugün tam 4. Hafta olması gerek