Azraa33 Daha öncede paylaştım ama yorumlarınızı alamadım anlayan bakabilirmi bu sonuçları olup nasıl hamile kaldınız doktorunuz nasıl bir tedavi önerdi!
mommyily Azraa33 benim bir fikrim yok canım ana değerler yüksek görünüyor doktorunuz ne öneriyorsa onu yapmalısınız
myangelson Azraa33 prolaktin yüksek çıkmış bir de lh biraz yüksek gibi geldi bana ötekiler normal sanki ama daha iyi bilen birileri çıkar tabi
arirangg Azraa33 LH biraz yüksek canım. FSH da yüksek ama benim de 9, 13 çıkmıştı hanile kaldım. Diğerleri hakkında bilgim yok
Aylimmm Sonuç 2 mi benim daha önceki aylarda verdiğim kanlarda 2 gelen sonucum vardı. Ama hamile değildim. Bence 1 hafta sonra bir daha kan verin.