Feyzaclk bende aynı sorunu yaşıyorum 20. Haftamdan beri yarın 23 giricez inşallah sağlık ocağında tahlil yaptırmıştım tek içimlik şase vermişti ama hiç faydası olmadı 2 kez kullanmama rağmen dün dahiliye randevum vardı tahlil yaptırdım idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotiğe başladık inşallah geçer sizin de benim de geçmezse mutlaka kendi doktorunuzla görüşün en iyisini o bilecektir ama antibiyotik başlanmasında fayda var