Ozlm7 Arkadaşlar merhaba 6 haftalık hamileyim ve kanamam var progestoran hormonum testim de 6.5 çıktı sizler de de böyle olan var mı acaba sonrasında sağlıklı gebelik geçiren yada nasıl yükseldi