Selam hanımlar sizlere bir sorum olacak ben 9+2 haftalık hamileyim çok fazla mide bulantılarım var ara ara kusmalarım da var prilam Dr kullanıyorum iki haftadır ilk bir iki gün çok iyi gelmişti sonra kesmemeye başladı bütün gün yatıyorum zar zor yemek yiyorum bundan 3 gün önce acile gittim bana zoferin serumunu yaptılar çok iyi gelmişti 1 günümü çok rahat geçirdim sonra yine başladı tabi bulantılar eşim hadi yine gidip serum yaptıralım dedi ama 1 serum 450 TL nasıl baş gelicez sürekli bunun yerine serumun ilacını yani hapını yazdıralım dedim gittik doktor hem dramamine hemde zofer 4mg yazdı ikisinide kullan hangisi iyi gelirse ona devam et dedi dün gece yatmadan önce dramamine kullandım 0 etki üstüne kustum zaten . Az önce de zoferi araştırdım bayaa ilk üç ay kullanımı tehlikeliymiş hatta prostektüsünde ilk 3 ay kullanmayınız yazıyor öyle bir durum olsa doktor yazmazdı diye düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz kullananlar oldu mu bir zararını gören oldumu lütfen cevap verin kızlarrrr 😔🙏