Ozgenur445 20+6 da yaptırmıştım sanırım fulyada dora hospitalde 360 tl ultrasona 100 tlde doktoruma ödeme yapmıştım. Cinsiyet için erkek demişlerdi net olmamakla beraber detaylıda kız olduğunu öğrendik. Organları vs herşeyi gelişmiş mi diye komple kontrol ediliyor , önemli ve aksatılmamalı diye düşünüyorum