tgcearici ben 91 dogumluyum universitede dahil tum siniflarimda ikiser tane burak olurdu o donem cok meshurdu bu isim ve koymani tavsiye etmem. Bir tanesi mi normal olmaz. Hepsi tuhaflardi hangi birnden bahsediyim. Hep boyle disipline giden sorunlu cocuklardi buraklar. Ben hep oylesine denk geldim. Bir tanesi okuldan atildi digeri uzaklastirma aldi uzaklastirma alan ortaokuldaydi okuldan atilan ve disipline falan gidenler lisedeki buraklardi. Universitede ki de sapıkti adı cikmisti digeri kiz kacirdi basi belaya girdi falan. Biri surekli kavgaya karisirdi yuzunde hep yarabantlari buda ilkokuldaydi 🤣 bilmiorm banami denk geldi bu buraklar ama o donem bizde tolga ve buraktan gecilmiyordu buraklar oyleydi tolgalarda cok sakin uysal caliskan