Geçen ay ilk kez çatlatma iğnesi oldum. Dün gece regl oldum. Sonuç yine hüsran. Yumurtam 19.9 mm idi iğne için doktor baktığında. 1.5 yıldır çocuk olmuyor, hiçbir sorunumuz yok. Yarın yine doktora gideceğim bakalım ne diyecek. Bu ay da iğne dener mi acaba ? 2.çatlatma iğnesinin şansı var mı?