Semagnydi Kızlar artık şiştim de şiştim doğurmak istiyorum 35 haftalık olduk çok şükür doktor 04.04 tarihinde doğum yapmak istiyorum isteğe bağlı gün belirleniyor mu sezeryan da bilgisi olan var mı 38. Haftada yeni girmiş oluyoruz o tarihte 😂🫂
Elilar2225 Bebeğin gelişimine bağlı erken yapmazlar zaten. Ben 37+1 de doğurdum bebek beklemedi yoksa 38-39 arası olurdu