essyagiz 38+4 olduk bayanlar, 3370 gr kızımın ağırlığı.. Doğum kanalında ve açılmam başlamış.. Bugün sancılarım başladı adet sancısı gibi sürekli.. Ama canım çok acıdı, kim bilir doğum sancısı nasıldır diye korkuyorum😔 Kızım kendi istediği zamanda gelsin diyordum bugüne kadar ama şimdide hiç sancı çekmeden sezeryan olsun diyorum.. Bir yandan da kararsızım, ne yapacağım bilmiyorum yardımınıza ihtiyacım var🤦♀️😓😓😓
Aycelf2 essyagiz bnce kanala girmisken acilmanda varken brak kendi gelsin bebek insallah bi avazda saglikla alirsn kucagina
Ilkgozagrimiz essyagiz acilman varsa eger fazla sanci cekmezsin canm sezeryani en son dusun bn mecburi oldum hala toparlayamasm