cinsiyeti erkek belirler ama eger yumurtlamaya yakın ilişkiye girerseniz erkek olma ihtimalı daha yuksek cnkü y kromozonu daha hzlıdır ve hemen ulasır ama yumurtlamadan 3-4 gun öncesinde yapılan ılıskıde kz tutma ıhtımalı daha yuksektır cnkü x kromozunuda y den daha uzun yasadıgı icin yumurtlama gunune kadar y ler olur ama x ler kalır bu yuzden kz olma olasılgı daha yuksekmis blimsel gercegi varmıdır bilmiyorum ama boyle bliyorum bende