Merhaba 17+2 olduk dünden beri öğlen yemek yedikten sonra (zaten kesik kesik kasık ağrım vardı kaç gündür) göbek deliğimin hemen üstü ve altında yani çevresinde bi sancı var ve geçmiyor. Gaz mı sizce? Tuvalaate de çıktım kaç kez gaz da çıkarıyorum ara ara ama geçmiyor sancı ne yapmalıyım? Birkaç gündür de sabahları isal çıkıyorum bununla mı alakalı ney hiç anlamadım bebekle alakalı olabilir mi?