annekuzusu_ Kizlar karnım çok sert bu normrl mi hiç yumusamiyor 28haftaligum benim gibi olan var mı bu normel mi doktorlar bişe demedi ?
MadameHappy34 annekuzusu_ Benim ki de genel de Sert,33+0 kasılma oluyor,yorulduğum da Stres yaptığım da oluyor,sabah öğle akşam spasfon içmemi söyledi doktorum.
Yeliff78 annekuzusu_ benimde sertti gergindi hep bebeğin suyu fazla ise eğer ondan kaynaklı gergin olabiliyomuş
umena annekuzusu_ magnezyum eksikliğinden büyük ihtimalle magnezyum takviyesi kullan yetersiz gelirse günde bir soda içebilirsin maden suyu yani, takviye alana kadar da iç rahatlatır Allah’ın izniyle
annekuzusu_ umena magvital kullanıyorum akşamları suya katıp içiyorum sanırım yeterli gelmiyo bugün bi doktora gidicem bakalım belki arttirir
CayGetireyimMi annekuzusu_ Dr agidince bize de yazar mısınız merak ettim. Kuzemiminde hep sert ben zayıflıktan saniyordum
annekuzusu_ CayGetireyimMi benim hep sert yanı gece uyunca bile gidicem şimdi hep özele diyorudum özel bisey yapmıyor para tuzağı 28 haftalık oldum bi kere bile devlete gitmedim ben şimdi devlete gidicem bakalım orda ne diycekler benim plesantam asagida ve kanamam vardı yeni durdu sayılır bi gidiyim içim rahat etsin bide devlet görsün
prettywomann annekuzusu_ arada olması normal son haftalarda da çok oluyor ama haftanıza göre çok sık olmaması gerekir bir muayene olun bence