nisamom_ 19 mart bat 2 gün önce yaptım çizgi bile çıkmadı erken gebelik testinde dünden beri üşütmüş gibi karnım ağrıyor sabah bu testi yaptım ilk dakikalar belirsizdi 10 dakikada böyle acaba varmıdır daha 4 gün var bata 🫣 umutlanmakta istemiyorum bata kadar yine bekleyeceğim
[silindi] nisamom_ canım umutlandırmak istemem ama bence var hamilelik bende aynı bu gibi teste bu kadar sadece gölge iken öğrenmiştim bence kan ver aklın kalmasın inş vardır 🙏🏻
Canimucizem nisamom_ kuruma çizgisine benziyor canım ama bazi testler 10 dakika veya 15 dk sonrası geçersizdir diye yazadabilir o önemli normalde 5 dk sonrası geçersiz kuruma cizgisi oluyor bende adet tarihimden 6gun önce öğrenmiştim yarın sabah yine tekrarla isterssn
Meliysaa Testlerin belirli bir süresi var testi yaptıktan sonra diyelim ki 5 dk beklemeniz gerekiyor. O 5 dk yı geçtiğinde çıkan sonuçlar asla doğru değildir, pozitifte olsa negatifte olsa dikkate alma. Pozitif olsa zaten 1 dk da hemen belli olur bekletmez
nisamom_ Meliysaa anladım canım yani belli belirsizdi çizdi 10 dakikaya böyle oldu ben yine ümitlenmek istemiyorum bakalım bekliyim warsa bat günü net çıkar zaten ❤️🌸
turkuaz_ Canım ben 4 gğn öncesşnde kanda bile çıkmamıştı belli olmaz tabı ama burda şuan nişey göremiyorum hayırlısı olsun inşallah
nisamom_ [silindi] Ayy inşallah canım ben biraz bekleyim bakayım 4 gün var daha 4 kimysalım war artık oldu olucak negatif görmektense yoruldum 🥹🌺
nisamom_ Canimucizem 2 gün önce erken gebelik testinde çıkmamıştı bugün tekrar deneyim dedim belkide erken yaptım diye ilk belli belirsizdi sonra böyle oldu ben yine beklim bat gününe warsa çıkar 4 gün kaldı 😊🌸