Temizsoy ben de aynı şekilde bi buçuk ay kullandım. Ara ara kanamalarım devam etti. İğneden sonra 3-4 gün içinde azalarak tamamen bitmesi gerekiyor normalde. Haftada bir olması lazım. İstirahat et hiç kalkma. Bana doktorum parçalı kanama olmadığın sürece korkma demişti. İlk kanamamda gittim sadece sonrakilerde dediğim gibi usulca geçtim yatağıma dinlendim. Bi haftadrı bitti şükür doktorum kesede kanama alanı yok dedi. Bidaha da olmaz inşallah 🙏