Merakliana6 hiç moralini bozma canım , kanama artık her iki gebelikten birinde görülüyor neredeyse . Bende ikiz annesiyim 5. Hafta başlamıştı benim kanamam , 12. Haftama kadar kanadı . Progesteron kullandım , çok şükür düzeldi . İçini rahat tut bol dua et