Ben de öyleydim, pcos olduğu için neredeyse gittiğim her doktor kısır muhamelesi yapıyordu. Hatta bir tanesi doğal yoldan hamile kalamazsın dedi o gün sabaha kadar ağladım. Aylarca denedim. Denemediğim şey kalmadı. Görümcem de bana yılbaşı geçtikten sonra spiralini çıkaracağını söyledi, o da 2. Deneyecekti. İlk ay hamile kaldı. Aynı anda hem çok sevindim hem kendime çok üzüldüm ağla ağla sabaha kadar ağladım eşimin kucağında resmen. Ne etki etti bilmiyorum kullandığım şeyler mi, yöntemlerim mi yoksa değişen bakış açım mı ama ben de sonraki ay hamile kaldım. Şimdi dönüp geriye bakıyorum. Kendimizi başkalarını izleyip dinleyerek çok yıpratıyoruz.