mysakfn canım hiç kullanmadım bende çok sıkıntı yaşıyorum reflüm zaten vardı ekstra hamilelikten oldu doktoruma söylediğimde boş şeyler bunlar ne kendine nede bebeğine alma öyle bir yatış pozisyonu yok dedi 2-3 yastıkla uyu dedi bende öyle yapıyorum 🤷🏼♀️