Minikbeybsi00 bende kontrol amacli hastaneye gittim 2cm acilmam vardi doktorum yatis yapalim dedi ben kabul etmedim sonra çıktım biraz esimle disarda dolastik eve geldim dusa girdim ciktim sancim basladi otu suya koydum hastaneye gittik 6cm acilmam olmuştu ve 1 bucuk saat icinde dogurdum. Sizde koyun insallah faydasi olur dualari var onlari da okuyun suyundan bir yudum alın ama buyuk bir kaba koyun ki rahat rahat açılsın.