BayanFeminist Kizlarrr…bebisim bi haftalik günde nrdeyse 20 saat uyuyor..emerken ve alt değişirken kisa uyanik sadece. Sizce bu normal mi??? Dusunmekten kafayi yedim
anneolmakzoramagulusuyeter_ BayanFeminist evet normal çünkü bebiş de doğumda yoruluyor ama siz iki saatte bir uyandırıp emzirin. Yenidoğan bebislr çok uyumalı zaten
Seymaozdemir BayanFeminist sık sık uyandırıp emzirmen lazım saatte bir emzir yeni doğanlar kan şekeri düştüğü için sürekli uyurlar sarılık olmasın diye saate bir emzirsen iyi olur
BayanFeminist Derya034 38 haftalk acil sezeyanla alindi kordon dolanmasi ve kalp atışları çok hızlı oldugu için
Derya034 BayanFeminist Tamam canım korkma sakın uyur sadece uyandır 2 saatte bir aç kalmasın yeterli sarılık olmasın
anneolmakzoramagulusuyeter_ BayanFeminist canım 3 saat çok en fazla iki saatte bir ideal olan bu sarılık olmaması için anne sütü önemli
BayanFeminist anneolmakzoramagulusuyeter_ Teşekkür ederim yorumlariniz için Ihtiyacim vardı fikrlerinizi almaya
hasretlik BayanFeminist sarılıktan uyuyor olabilir gözlerinin beyazı sararma varsa veya teninde sarılık bı doktora götürün derim
BayanFeminist hasretlik gözlerinin beyazinda ve yüzünde var :( yalnizim eşim şehir dışında yarın gotureyim doktora olmazsa
anneolmakzoramagulusuyeter_ BayanFeminist ne demek sırf yardımcı olmak için giriyorum uygulamaya diyebilirim çünkü yanlış bilgi veren çok insan var ben bu işi yaptığım için gönül rahatlığıyla destek olmaya çalışıyorum
hasretlik BayanFeminist aynen sarılıktandır. Zaten 3 saatte bir de emzirmek biraz geç oluyor canım haberin olsun.
Eflinnisa BayanFeminist sarılıktan bebek sürekli uyur uyanamaz sen bile yedirmek için zor uyandırırsın benim oğlumun sarılığı 16 ya cıkmıştı soyardm uyansın diye asla uyanmazdı küvezde yatmışdı ışık tutuyorlar orda