Esinduman Kızlar merhaba 18+1 haftalık hamileyim sağlık ocağından tetenoz aşısı yapmam gerektiğini söyledi. Siz yaptırdınız mıı
Ilaydaile Esinduman Erken değilmi tetenoz için ben 22.haftamdayım bidahaki hagtada yaptırıcam. Aşı önemli yaptırın . herkes bu konuda bilinçlenmeli bence
Fulyax Ben yurtdışındaym ve yaptırmadım burda tetenoz aşısı yok doktoruma sorduğumda çok garip baktı bu olaya🙄🙄🙄 iki arada bir derede kaldım türkiyeye gittimde orda doktorada gitmiştim yaptır dedi ama burdakiler öyle birşey yok diyor🤨
burcuyay06 Ben bugün yaptırdım 17+6 günlük hamileyim ikinci dozu da 4 hafta sonra yaptıracağım koldan vuruyorlar aşıyı şuana kadar ağrı şişlik olmadı