Merve2016 canım dış gebelik olsa ocaktan beri şu anda ağrıdan duramaman lazım, dış gebelikte kese rahimle görülmez, kese görüldüğündede bebek tüpte görünüyor, lekelenme şeklinde kanama oluyor, tek taraflı kasıktan bacağa vuran ağrı oluyor, aynı şekilde omuzdan başlayıp boynuna doğru ağrı yaşanıyor, karın boşluğuna bıçak saplanır gibi saniyelik ağrılar girip çıkıyor, iyice ilerlediğinde iç kanama geçiriliyor, bütün belirtiler bunlar, için rahat etmezse beta takibi eşliğinde güzel biyerde ultrasondan yeniden bakılsın