CmreKsidar Selam şimdi benim bebiş 30 haftadan beri baş geliş ama 1-2 saattir tekmelerini vajinamda hissediyorum acaba yine makat geliş mi oldu ? Suan 36+3 sabah randevum var ama aklıma takıldı
Mommy61 CmreKsidar canım o tekme olmayabilir yeri dar artık çok zor döner makat gelişe benim 25ten beri baş aşağı hep oramda tekme gibi hissediyordum bence kafa ya da vücut hareketleri ile vajinayı zorluyor
CmreKsidar Deletedmom_106 döndü mü acaba ya çok merak ediyorum hiç öyle hissetmemiştim. Sağlıkla büyüsün ☺️
Deletedmom_106 CmreKsidar yok kız ben sezaryen oldum apar topar . . Bazı sıkıntılar olunca inşallah gönlünce olur hersey
CmreKsidar Mommy61 kafasıyla baskı hissediyordum ama böyle tekme gibi hissetmemiştim insallah öyledir bir an endişelendim dönmüştür diye ☺️
CmreKsidar Eymencan47 genelde solda oluyor hıçkırdığında genelde sabaha yakın tutuyor ama o yüzden suan bilemem 🥺 tekrar döner mi acaba
Eymencan47 CmreKsidar yok yaa o artık dönmez kafası baskı yapıyor idrar torbasına emin ol baş aşağıdır benim de 38+ 3 oldu sözde yarın yatış verdi doktor ama yatmaya niyetim yok walla kaçmayı planlıyorum 😅
Pamuk CmreKsidar Cemrem senle geçen gün konuşmuştuk. Seni her gördüğümde bian önce sağlıklı doğum yapıp anaciginin torununu görmesini diliyorum inşallah 🤲🤲🤲
CmreKsidar Pamuk ay canım evet hatırladım annemde sabırsızlıkla bekliyor insallah bende çok istiyorum teşekkür ederin ☺️☺️🤎
Pamuk CmreKsidar Rica ediyorum aklımdan hiç çıkmıyorsun anaciginin torununu görmesi için çok çok dua edeceğim.Burda senin doğumunu takip ediyor olacagim❤️🤲
CmreKsidar Pamuk az kaldı insallah canım keske annemle beraber büyütebilsem bebeğimi keşke anneler ölümsüz olsa. İnşallah pozitif doğum hikayemi yazmak nasip olur ❤️❤️
Yesraan CmreKsidar bende 38 oldum hareketlerini yukarda hissediyorum ayakları saniri. Midemin altında
Eymencan47 Yesraan aynen mideye çok baskı olur benim de var hatta midemi okşuyorum ki çeksin ayaklarını 😇
CmreKsidar Yesraan evet canım ben göğüs kafesimde falan hissediyordum ayaklarını ama bugün vajinada tekmeler hissedince acaba dedim yine mi döndü 😂
CmreKsidar Eymencan47 inşallah doktorum yarın ne dicek merak ediyorum duyuyorum burdan sürekli dönenlerde varmış acaba mı dedim ☺️ Kız çocuğu ne kadar içinde tutcan mecbur doğacak hadi sağlıkla doğur en pozitifinden bir hikaye dinleyelim insallah burda ☺️