Nedendir anlamıyorum forumda şeker yüklemesi, detaylı ultrason, vitamin takviyesi, doktor muayenesi karşıtı bi grup var. Doktorlara neden ikna olmuyorsunuz. Burada 3 5 kişinin lafıyla nasıl risk alabiliyorsunuz anlamıyorum. Ultrason zararlı radyasyon yayıyor diyeni bile gördü bu gözler. Arkadaşlar hepimizin telefonu var, açın araştırın bakın tabularınızı yıkın lütfen, annelik bu hep bir öğrenme gelişme gerektiriyor. Onun bunun lafıyla iş yapmayın.