Beyzaer Test yaptım yarım saat bile sürmeden geldiğimde böyleydi adetim 1 hafta geçti asırı bel ağrım var testi 5 dk beklemeden koymustum bilmiyorum ya cocugumda 1 yasında ve ilk hamileliğim de de böyle silik cıkmıştı
MaviK Beyzaer gebelik var gibi canım ben hep bu silik şekilde öğrendim tekrarla testi ya da kan ver kesin olsun
mrsperaa Beyzaer bence bu kuruma çizgisine benzemiyor. Ama 5 dakika beklememişsiniz sonradan da çıkmış olabilir bilemedim
Busel Beyzaer benimde testimde 2 dk bekledim cikmayinca bırakıp gidip uyumustum uyandıktan sonra atmaya gittigimde bundan da silinik çizgi cikmisti doktora gittim pozitifti testi görünce yoktur ama beta bakalım dedi 32 cikmisti betam😇 kaset test yapmistim sizinki büyük ihtimalle pozitif
Canor Beyzaer içi boş ve kahve renkte olan kuruma oluyo kuzum. Seninki pembe kırmızı gibi yani büyük ihtimalle hamilesin😍 sen mutlaka kan ver.
Beyzaer mrsperaa bende bilmiyorum yeni bir şehirdeyim eşim izinli olsa hastaneye gidecem pembe gibiydi ikinci cizgi kuruma çizgisi böyle değilmiş herhalde
Beyzaer ilaydakaya-21 hemen mi çıktı sonra mı cıktı bilmiyorum ki daha çok erken ama içimde kıpır kıpır olmadı değil yani:)
Busel Beyzaer valla ne desem bilemedim ama hayırlara vesile olur inşallah onun bu zamanda gelmesinin Bi sebebi elbet vardır yarın kan verin en iyisi güzelce öğrenin
Esrakckaa Beyzaer Hamilesin😍 Bende oyle cikti, ama 12+5 düsük yaptim bir ay once… Allah isteyenlere herkese versin
Beyzaer Busel Hatay da evimi kaybettim hayata zor tutunduk zar zor yeni bir hayat kurduk baştan sanki hediye gibi bişey bu bana
Busel Beyzaer bak iste buna cidden sevindim elbet bir sebebi vardır yeni hayatına güzellikler getirsin inşallah güzel haberlerini almanı çok isterim Allahim hepinize sağlık versin. Tüm zorluklar güzel kapıları açar derler inşallah öyle olur sizin icin
Beyzaer Busel oglum var 1 yaşında zor olacak ama bir anım biraz üzülüyor bir yanım heyecanlanlı hayırlısı inşallah