Esila-Karabulut2013 Ben oğlumun ismini yiğit efe koymayı düşünüyorum biz ailece kızım ve esimle karar verdik hepimizde yiğit efe koymak istiyoruz cok begendik
Paramedik16 Esila-Karabulut2013 harika isim bence 😍 benim ikizlerim de Efe ve Ege o yüzden o isimlere biraz duygusalım 🥹 sağlıklı uzun ömrü olsun 🤲🏻