aysu_mir17 bende de oldu duş aldım uzandım geçmedi eşimle yuruyuse ciktik Bi yarım saat simdj geldik eve geçti çok şükür yürüyünce geçer diyorlardi yalancı sanciysa geçti ilk kasiga sonra bela vurdu daha sonra da vajinaya ama şuan çok şükür bisey yok istersen hem git hemde biraz yürü