Esra_Omer_21 1papatya_ Benim bat 12’ydi adet oldum 🥹bi oğlum var ikinciyi istiyoruz ikinci ayda başarisiz oldu önümüzde ki aya bakicaz artık 🫣
ssa239688 1papatya_ bat 21 bel ağrım var ama inşallah bebiştendir o test yapmadm daha çıkmaz herhşde 🙄
hellolittlesunshine 1papatya_ Bu ay 8. Ay olacak , bat 18’i yani 4 gün kaldı.Karnımda aşırı şişkinlik, sertlik var ve çok sık idrara çıkma. Ama tabi bunlar adet öncesi sendromlar da olabilir. Hakkımızda hayırlısı olsun 🌸☺️
1papatya_ hellolittlesunshine inşallah vardır 🤗 adet ile gebelik gerçi ayni belirtiler test yapmak en iyisi..
Egeandmom hellolittlesunshine benim tek belirtim sık idrara çıkmaydı☺️ Normalde geceleri pek tuvalete gitmezdim 2 kere kalkınca anlamıştım hamile olduğumu☺️ Şuan 36+1. Rabbim isteyen herkese nasip etsin
hellolittlesunshine 1papatya_ inşallah sizin de vardır ve bu ay güzel haberlerimizi alırız. Sizin belirtileriniz neler? 🥰
1papatya_ hellolittlesunshine bende 1 2 kere rahimde sizi gibi birsey oldu dahada olmadı 🙃 1 senedir bekliyorum, 1 sene önce de düşük yapmıştım
Violetaa Bat 21 , dün lekelenmem oldu kahverengi bugün birşey yok bakalım hayırlısı 4 gün sonra erken gebelik testi yapacağım ;)))) inşallah hamişimdir 🤪
1papatya_ ssa239688 çıkmaz canım 3 gün kala falan yap, ben cumartesi yapacağım benimde Bat 21 inşallah anne oluruz
Berina Benimde bat 21 bir oğlum var 11 yaşında,şimdiye kadar düşünmedik 2. Çocuğu, yaşım da 37 açıkçası bı yandan istiyorum bı yandan yaşdan dolayı korkuyorum,🥺
Mothertea 1papatya_ bat 21 göğüslerim sert ama bu adete yakın oluyor bende birde şeffaf akıntım var bence adet olucam olmadı bu ay oğluma kardeş istiyoruz hayırlısı