meral1734 Merhaba arkadaşlar 40+2 haftalik hamileyim henüz sancım yok nst ye girdiğimde doktor 10 gun daha beklemem gerektiğini söyledi sizce beklemelimiyim yoksa başka doktora gitmelimiyim
Gul_hamad meral1734 39+3 benim bugun kontrol vardi. Ayin 18ine kadar bekle dedi gelmezse fitil koyup acilis yapalim. Bende bilmiyorum bekleyeyim mi baska doktora mi gideyim
Ilkgozagrimiz meral1734 canm normal dogum icin 41 vekltiyolar sancin falan yoksa bn bekledim 41 haftamda mecburi sezeryan oldum