Gittim hemen doktora kızlar sorun yok dedi çok aşırı yüksek değil dedi. Baş ağrısı sağ kaşımın üzerinde vardı. Doktor enseden girerse sıkıntı seninki migren ağrısına benziyor dedi ama ben migrenim olduğunu bilmiyordum. Simdi sıkıntı yok şuan iyiyim tansiyon normale döndü. Evimden eşimden ayrı ailemin yanındayım doğum için birde küçük kızım var yoruluyorum sinirleniyorum doğal olarak ondan olabilir.