İyi geceler hanımlar covid şikayetiyle hastaneye başvurdum ilk önce bebeğe baktılar bi sorun var mı diye, suyu kalp atışı iyi dedi acil doktoru fakat bebek baş aşağı duruyordu ve iki gündür vajinamda sızı batma gibi bir şey oluyor bende kendisine herşey yolunda mı dediğimde yolunda dedi fakat içime sinmedi çünkü kayıt bile açılmadı sizce 14. Haftada bebeğin baş aşağı olması normal midir? 16 martta kadın doğum randevum var ama o güne kadar meraktan çatlarım herhalde