Ya bana kanama alanı var demişlerdi iki hafta önce ilaç vermemişlerdi sadece dinlen dediler bende başka bı doktra dha gttim oda vermdi dedim hocam ben 7 ay önce düşük yaptım progestan var kullansam dedim korkuyorum çünkü aynı şeyi yaşamaya oda geceleri bı tne al seni rahatlatcksa dedi şuan 1o haftalık 12ye kadar icsemmi yoksa braksammi artık kanama alanı gecmisti son gittiğimde