Muhammedarasannesi Kızlar adet imin 14 günümdeyim yumurtam 20 22 cm olmuş dedi kendiliğinden çatlarmı ilk kez femara kullandım doktor çatlatma iğnesi vs yapmadı böyle hamile kalan varmı bana sadece gün aşırı ilişki dedi
Pptyaa Muhammedarasannesi takip etmiyor mu çatlayıp catlamadigini takip etmesi gerek. Benimde 20 mm olmuştu bekleyelim kendi çatlar dedi bikac gün sonra gittim 24 mm olmuş çatlamamis ertesi gün çatladı ovulasyon testinde gördüm. Ama o ay tutmadı ertesi ay 17 mm iken iğne yaptık tuttu ama oda nasip olmadi zorunlu kürtaj oldum
Herzamanask4 Muhammedarasannesi Canım akışıma bırak sakın takma bende ilk ay femera ve çatlatma iğnesi kullandım olmadı diğer ay doktorum akışına bırak bu ilacım 3 ay etkisi var olmazsa tekrar deneriz dedi ve ben ine vurduğum ilaç kullandığım ay değil diğer ay kendiliğinden gebe kaldım stres yapma kafandan at Allah’ın izniyle olacaktır
edadm Muhammedarasannesi ben femarayla hamile kaldım kuzum. senin yumurtaların çok güzel büyümüş ama çatlamama ihtimali de var bu kadsr büyümüşken riske atma bence al bi çatlatma iğnesi vurul göbeğinden. ben ovitrelle kullandım. iğneyi bugün vurulursan cuma cumartesi pazartesi mutlaka ilişki olsun tutmama ihtimali çok düşük. iki kez üst üste kaldım ben, geçen ay kimyasal oldu bu ay 6+2 ilerliyoruz şükür
Haticeongun Muhammedarasannesi doktor banada kendiliğinden çatlar deyip iğne önermemişti ama o ay ben gebe kalamadım ve bende kist oluştu adetim gecikti o ay sıkıntı yaşamıştım canım
damila İki ay kullandım hamile kalmadım ertesi ay eşim görevdeydi geldiği gün yumurtlama günüme denk gelmiş, o işaç yumurtalıkları uyarıyor çalışmasına neden oluyor ben 2 yıl hamile kalamamıştım
Muhammedarasannesi damila bnde 2 yıldır kalamadım ama bu ay doktor bunu önerdi bugün yumurtalara günü ilişki dedi olurmu ki acaba
[silindi] Yumurtların çok güzel büyümüş canım havuç ye bol bol çatlamasına yardım eder eşinle bu günleri değerlendir
Muhammedarasannesi Pptyaa yok takip etti bana yumurtan büyümüş ilişkiye gir dedi bnde yanındaki sekretere söyledim tekrar gelmeme gerek varmı yok dedi iğne vs yok gerek yok dedi ama kendiliğinden çatlarmı bilmiyorum kasıklarım ağrıyor demiştim doktora ondan olabilir mi
Elffth_2017 Pptyaa benimde 5tane yumurtam 20 cm olmuş bana ilşkiyi yasakladı doktor çok çabuk büyümüş
ttugba92 Muhammedarasannesi kendiliginden catlayadabilir. Ozellikle bir catlama probleminiz yoksa igneye gerek yok. Bu femara yahudilerin buldugu bir ilacmis. Ve hamilelik konusunda bilimsel olarak en iyi doktorlarin ve tibbin orda oldugunu soylemisti bana doktorum. Yurtdisinda gittigi bir seminerde dinlemis ve uzerine cok arastirma yapmis. Yahudiler bu femarayi kullandirip takip bile etmiyorlarmis cunku yumurta takibinin kadini strese soktugunu ve sstresin de yumurtalarin kalitesini etkiledigini soyluyorlarmis. Yani doktorunuzun neden igne vermedigine takilmayin. Nasip degil mi zaten bu:) olacaksa zaten olacaktir ilac da vesile olur
Muhammedarasannesi Herzamanask4 olurmu ki ben artık umudumu çok kdsyim etrafımdakilet herkes öyle olunca evden bıle çıkasım yok
Herzamanask4 Muhammedarasannesi olur canım benim iki kaybım vardı ve 5 yıl sonra hamile kaldım hiçbir sebeb yokken hamile kalamıyordum şuan doğuma gün sayıyorum sakın ümitsizliğe kapılma
Muhammedarasannesi Rakicann elifsen Elffth_2017 Herzamanask4 peki yumurtalamadan sonra aşırı gögüs ağrısı çeken oldumu