Merhabalar. Burada okuduğum doğum hikayeleri ardından ben de hikayemi yazmak istedim. Son 3 kontrolde bebeğim yan duruyordu ve doktorum artık dönmeyeceğini söyleyerek sezaryen tavsiye etti biz de kabul ettik 06.03 Berat kandiline gün aldık. Bir gün önce gece 12den sonra birşey yemememi söylediler. Sabah 9da hastaneye gittik son kez muayene etti doktorum ve hala dönmediği için yatisim yapıldı. Öğlen 2de ameliyata alındım. Spinal sezaryen yapıldı. Sonda spinal anestezi olduğu için anesteziden sonra takıldı genel olsaydım odada takilacakti. Başımdaki görevli oğlun şimdi gelecek ağzında ilaç tadı hissedebilirsin miden bulanır vs gibi beni hem yönlendirdi hem de konuşturdu sakinleştirdi benim için çok iyi oldu. Daha sonrasında oğlum geldi. Müthiş bir duygu😍 bana gösterdiler hemen giydirmeye götürdüler aman Allahım nasıl ağlıyor bağırıyor 😍 durup durup daha bitmedi mi diye sordum yarım saat daha benim işlemler sürdü o arada oğlumu tekrar getirip gösterdiler ve babasına götürdüler. 5 dk sonra da ben gittim. Benim için en zor yeri 8 saat yemek yasak olması oldu çünkü bir önceki gün akşam yemeğinden sonra birşey yememistim gece heyecandan uyuyamamistim açlık ağrı ve uykusuzluk bir süre kombo yapmis şekilde üzerimdeydi. Bu süreçte hemşire 2 defa karnıma bastırarak kanama kontrolü yaptı bunun da hayati önem taşıdığını söyledi ama şahsen dayanamayacagim bir ağrı degildi. Ben iyi durumda olduğum için daha erken ayağa kaldırdılar ve gerçekten yürüdükçe açıldım kendimi daha iyi hissettim. Sezaryenden 2 gün sonra yataktan kendim doğrulup kalkabiliyordum şu an her işimi kendim yapabiliyorum. Ağrı sızı var mı var yok diyemem ama dayanilmayacak şeyler değil ve oğlum yanımda uyuyor herşeyi unutturuyor çok şükür. Allah isteyen herkese nasip etsin ve kolay doğumlariniz olsun inşallah 🤗