Gurses13 Kızlar şuan 37+6dayım doktorum haftaya gel çatı muayenesi yapacağım dedi dün gittiğimde alttan muayene etti eli kulağında ama dedi çatı muayenesi ne oluyor ???
Zeeynep1 Gurses13 çatı muayenesi alttan bakılması.acilma var mı diye alttan bakıyorlar ona çatı muayenesi diyorlar
Alya09 Çatı kemiğinizin dar olup olmadığına bakıyor darsa sezeryan yapılıyor normal olması çok zor bebekte sizde riske girersinizi normal doğuma müsaitse beklenir normal dopum için eğer değilse sezeryana alınırsınız haftaua hazırlıklı gidin bence
Gurses13 Alya09 peki bu çatı kemiğinin dar olup olmadığına eliyle mi bakıyor normalde alttan muayene etmişti aynı onun gibi birşey mi 2 cm açıklığım var zaten 😪 herşeyim hazır belki haftaya kalmaz demişti
Seval75 Zeeynep1 Çok acıyor mu acaba 😁 korkunun ecele faydası yok bu saatten sonra ama 😁 normal vajinal muayene gibimi
Zeeynep1 Gurses13 maalesef ki onlar öyle bakıyorlar ne kadar acilm a var diye anlamak için. Bende hiç acilna olmamıştı çatım çok dardı diye .muayene yapan ebe sen normal doğum yapamazsın demişti doktorumun yanına indim 3 gün sonra hazırlıklı gel seni doğuma alicam büyük ihtimal dedi .gittim bir suru merdiven indim ciktim yürüdüm ama 1 cm bile açılma olmamıştı sezeryana aldılar beni. Allahin izniyle baya olur senin doğuma kadar.
Gurses13 Zeeynep1 kaçıncı haftada başladınız bu merdiven inmelere çıkmalara ben biraz biraz yapıyorum squat yapıyorum hurma yiyorum düzenli normal doğum istiyorum inşallah olur 🙏🏻
Zeeynep1 Gurses13 yürüyüşler zaten her akşam oluyordu neredeyse soğuk havalar dışında.merdivene de 32 ile 33 arasında başladım çok sık degil ama .37 de çok merdiven indim ciktim ama olmadı catim dar diyesenin çat in dar olsaydi söylerlerdi. Acilmam da olursa çok iyi olur.
Zeeynep1 Gurses13 maalesef 😏ben iki kere oldum ikisinde de çatala ciktim maalesef.normsl doğum olursa allahim izniyle muayeler 1 2 kere değil daha fazl da oluyor.ben sezeryana alındım diye iki kere gerçekleşti sadece.
Gurses13 Zeeynep1 ben sürekli yürüyüş yapıyorum aslında ve bebek doğum kanalımda şuan her an olabilir diyor doktorum. Beni alttan muayene etti iki kere hiç çatalda bakmadı yine bence orda bakmaz 😪😪😪
Zeeynep1 Gurses13 he o normal yatakta baktiysa doktor yine yatakta bakar.demekki doktordan doktora fark var canım.catal eziyetyaa
Gurses13 Zeeynep1 aşağı öyle bir baskı yapıyor ki her an dogurcam sanki birde aşırıııı hareketli canım acıyor:(
Zeeynep1 Gurses13 Allah rahat bir doğum nasip etsin inşallah. Minik kuş ya onun da yeri artık daraldığı için oda için hareketleri ağrı yapıyor tabi .kucağına alınca hersey geciuor ağrın geçmiyor amq kucagindayken unutuyorsun 🙂
Sd_gulerer88 Alttan muayne gbi degilmi cihazla bakarken iki parmak ile bakiyo diye biliyorum dogrumu?
efu5325 Çatı muayenesini devlet hastanesi de yapıyor mu acaba? Yoksa doğum esnasında mı tercih ediyorlar?