Kedigiller Kızlar 38+5 deyim sabah bir uyandım ağrılarım adına hiç bir belirti yok gün boyu kuş gibi hafiftim, hala hafifim neden acaba. İnsanoğlu ağrısı olsa bir dert olmasa bir dert.
Cansu_42 Kedigiller 38+4 oldum bende arada sırada sancı oluyor bende ama açılma yok bende hanfendinin gelmesini bekliyorum bende de bu hafta sancılar yok denecek kadar az bugün nst girdim sancı yok bile bakalım ne zaman gelicek minik kuşum
Novamom_ Cansu_42 aynı durumdayım valla cuma çatı değerlendirmesi yapıcaz dedi doktor bakalım ne olacak normal çok istiyorum ama kısçemin de gelesi yok